fredag 21. august 2009

Sommerferien!




Hey




Nettopp fått skolepc'en igjen nå, følte det derfor var passende med et lite innlegg!
Mye har forsåvidt skjedd siden sist, men sist gang jeg skrev her hadde jeg jo mindre på programmet enn MTV har en tirsdag formiddag! Men den ble ganske full etter hvert skal du vite, en kort oppsummering er: fotballskole, kristiandsand, oslo, norway cup og øyafestivalen.

Høydepunktet var vel Norway Cup, hvor jeg deltok i alle angrep som ledet til mål! Som psykisk støtte fra sidelinjen vel å merke. Men er viktig det og.... anyways vi tapte 4-2 i 8-delsfinalen mot laget som vant hele Norway Cup, pluss at de ga oss en dukke, så.. greit nok. På den 10 timer lange bussturen hjem (som btw ble kjørt av en gal kvinne som kjørte forbi 3 seksti-sone-skilt i 80 km/ og lo da hun nesten kjørte av veien) rakk jeg å spy 3 ganger, første gangen dukket det opp hele paprikabiter fra pizzaen jeg var lur nok til å spise 2 timer tidligere.. hele historien kan du få en annen gang!
11.August hadde jeg bursdag, hvor jeg fikk masse kult! Bl.a klær, penger, kamera, og en iphone som kommer til Norge om en måneds tid. Dagen etterpå tok meg og Lars morgentoget til Oslo for å se hva det derre Øyafestivalen var for noe. Nettene tilbrakte vi i et koselig lite telt på Ekebergsletta. Det teltet er ikke for lettskremte skal jeg si deg, eller for homofober...

Vi satt nesten 2 timer i kø Lørdag morgen for å skaffe oss billetter, ettersom vi bare hadde til Torsdag og Fredag. Var mest for å se Røyksopp, men var mange andre kule band der den dagen også, som The New Wine og Beirut! Ellers på Øya var høydepunktene Datarock, Ungdomskulen, Arctic Monkeys og Bislett Kebab, de var gode!

Når jeg kom hjem var det rett på skolebenken, som absolutt ikke levde opp til forventningene
Jeg har også laget en stopmotion film, den så bedre ut i hodet mitt, men tror det funka noenlunde, den havner nok på Facebook om noen dager, anyways, hadebra for alltid!

5 kommentarer:

jk sa...

For alltid!?!?!?

Anonym sa...

[url=http://www.freewebs.com/atorvastatin]lipitor drug interactions
[/url]lipitor 20mg
atorvastatin dry mouth
atorvastatin 10 mg + fenofibrate 145 mg
lipitor hot flashes
lipitor knee joint pain

Anonym sa...

[url=http://sustiva-efavirenz.webs.com/]order Generic Sustiva
[/url] buy Efavirenz 200 mg
Sustiva 200 mg
Sustiva online

Anonym sa...

[url=http://ciproxin.webs.com/]buy cipro[/url] buy ciprofloxacin hydrochloride
buy ciprofloxacin uk
cipro buy online no prescription

Anonym sa...

[url=http://www.microgiving.com/profile/ribavirin]purchase virazole online
[/url] rebetol
purchase ribavirin online
ribavirin 200 mg